Engelenburcht & villa borghese

20 augustus 2017 - Rome, Italië

Gisteren (19/5) zijn we naar de engelenburcht geweest. Het was mooi, en vooral leuk om de oude 'ruïne' zo gecombineerd te zien met mooie, met goud en kunst versierde kamers van binnen. Erna hebben we er een hele rustige dag van gemaakt, we hebben lekker gelezen op een bankje in de schaduw en bijna een hele zak chips aan de musjes gevoerd. Zonde dat we ze in Nederland nog zo zelden zien.
Vandaag zijn we naar Villa Borghese geweest. Na het vaticaan en de engelenburcht had ik het wel even gehad met beeldhouwwerken en schilderijen in gouden lijsten, dus ik heb me er niet zo vermaakt. Jeroen gelukkig wel. Erna zijn we in het omliggende park gaan liggen. Ik heb een dutje van 2 uur gedaan en Jeroen is begonnen aan 'the Alchemist'. Erna huurde we een soort fiets-golfkarretje om door het grote park te rijden. Helaas verlieten we zonder dat we het doorhadden ineens het park en kwamen we op de autoweg, te midden van het langsscheurende verkeer. Oeps.

Vanavond even niks. We zijn moe.

1. Oma:
    21 augustus 2017
    Ik begrijp dat jullie zo langzamerhand moe worden. Zoveel indrukken.......maar echt de moeite waard, Leuke herinneringen voor later. Vandaag de laatste dag, morgen weer thuis. leuke foto's en ik geniet van je blog, Nadia. Ik mis je en hoop je gauw weer te zien
    Liefs (Ik zag dat je ook op fb hebt gepost. Leuk)..