Inferno

13 augustus 2017 - Athene, Griekenland

Gisteren zijn wij van het strand naar de stad gegaan. Biggest mistake I ever made :'). Niet alleen is het heet, het bed in ons huidige airbnb is echt verschrikkelijk waardoor ik slecht kon slapen. De airco doet er vrij lang over om de kamer te koelen, maar als dit eenmaal is gelukt lijkt het ook alsof je in een koelkast zit.
De acropolis was enorm oké, maar voor mij ook niet meer dan dat. Erna zijn we naar het bijbehorende musuem geweest. Er staat erg veel ik dit museum en het is er ook groot, maar het is wel meer van hetzelfde. Jeroen kan er gelukkig van genieten.
Morgen staat er eigenlijk een archeologisch museum vlakbij de airbnb op de planning, maar dat mag Jeroen lekker alleen gaan doen. Ik ga naar het strand :')

En vanavond gaan we sushi eten :D

1. Patricia:
    13 augustus 2017
    Mooie foto's popje. Vooral ook van de akropolis. Was het lekker op het strand vandaag?
    Xxx
  2. Oma:
    14 augustus 2017
    Hopelijk vandaag een betere dag. Vervelend van je matras. Ik had dit ook eens, heb toen mijn matras op de grond gelegd. Dat sliep wel beter. Vliegen jullie morgen naar Rome? Daar zal het wel beter zijn. Liefs