Biertour, fietstocht en een middagdutje.

6 augustus 2017 - Praag, Tsjechië

5 Augustus hebben we een biertour door Praag gedaan. We hebben een bierproeverij gehad die niks weg heeft van de Nederlandse variant. In totaal hebben we 6 biertjes op wat gelijk stond aan 1.5 liter. De gids was heel leuk, Joska (geen meisjesnaam), en weet heel veel te vertellen over de stad.
6 Augustus hadden we dezelfde gids voor de fietstocht. De tours zijn niet vreselijk goedkoop maar zeker de moeite waard. Praag heeft genummerde wijken, maar daarnaast ook nummers per kavel en dan weer een ander nummer voor het gebouw wat zich op de kavel bevindt. Brieven sturen is een nachtmerrie, aldus de Nederlandse gids die nog wel eens terug komt naar Nederland. Zijn liefdesbrieven naar zijn vriendin hebben de bestemming nooit mogen bereiken. Na de fietstour zouden we naar de grote gallerij van Praag gaan, met onder andere een grote Dali tentoonstelling. In plaats daarvan hebben we een middagdutje gedaan. Ook lekker.

1. Oma:
    7 augustus 2017
    Leuk dat je per fiets door Praag ben geweest. Waarom zijn jullie niet naar de Dali tentoonstelling gegaan? Ik vind Dali een fantastische schilder. Surrealisme, soms wel vreemde schilderijen, maar wel spannend. Maar ja, jullie interesses liggen ergens anders en er is nog genoeg te beleven in Praag. Ik wens je ook vandaag veel plezier en ik kijk uit naar je volgende blog. Liefsxx
  2. Oma:
    Leuke foto s. Veel kerken. Ben je ook binnen geweest?xx
  3. Patricia:
    7 augustus 2017
    Hahaha, ik snap dat je een middagdutje nodig hebt na 1,5 liter bier. Het ziet er allemaal heel leuk uit! Geniet!!